APA:
کپیمرتضوی، سعید، و نوری، علی. (1388). ارتقا سطح کیفیت خدمات: بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه:هتل پارس مشهد). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 8(30)، 67-85. SID. https://sid.ir/paper/115592/fa
Vancouver:
کپیمرتضوی سعید، نوری علی. ارتقا سطح کیفیت خدمات: بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه:هتل پارس مشهد). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛8(30):67-85. Available from: https://sid.ir/paper/115592/fa
IEEE:
کپیسعید مرتضوی، و علی نوری، “ارتقا سطح کیفیت خدمات: بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه:هتل پارس مشهد)،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 8، no. 30، pp. 67–85، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115592/fa