APA:
کپیحسینی، میرزاحسن، و رضایی، مهدی. (1390). بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 10(5 (پیاپی 38))، 57-79. SID. https://sid.ir/paper/115621/fa
Vancouver:
کپیحسینی میرزاحسن، رضایی مهدی. بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1390؛10(5 (پیاپی 38)):57-79. Available from: https://sid.ir/paper/115621/fa
IEEE:
کپیمیرزاحسن حسینی، و مهدی رضایی، “بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 10، no. 5 (پیاپی 38)، pp. 57–79، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115621/fa