APA:
کپینوحی، عصمت، علی پور، الهام، و بهاالدین بیگی، کامبیز. (1394). مقایسه تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری مهارت های مطالعه بر راهبردهای مطالعه و رضایتمندی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی کرمان. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 12(5)، 601-608. SID. https://sid.ir/paper/116723/fa
Vancouver:
کپینوحی عصمت، علی پور الهام، بهاالدین بیگی کامبیز. مقایسه تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری مهارت های مطالعه بر راهبردهای مطالعه و رضایتمندی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی کرمان. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1394؛12(5):601-608. Available from: https://sid.ir/paper/116723/fa
IEEE:
کپیعصمت نوحی، الهام علی پور، و کامبیز بهاالدین بیگی، “مقایسه تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری مهارت های مطالعه بر راهبردهای مطالعه و رضایتمندی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی کرمان،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 12، no. 5، pp. 601–608، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116723/fa