APA:
کپیشکورنیا، عبدالحسین، غفوریان بروجردنیا، مهری، و الهام پور، حسین. (1391). مقایسه رویکردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان مقطع پایه و بالینی رشته پزشکی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 9(2)، 132-142. SID. https://sid.ir/paper/116901/fa
Vancouver:
کپیشکورنیا عبدالحسین، غفوریان بروجردنیا مهری، الهام پور حسین. مقایسه رویکردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان مقطع پایه و بالینی رشته پزشکی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1391؛9(2):132-142. Available from: https://sid.ir/paper/116901/fa
IEEE:
کپیعبدالحسین شکورنیا، مهری غفوریان بروجردنیا، و حسین الهام پور، “مقایسه رویکردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان مقطع پایه و بالینی رشته پزشکی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 9، no. 2، pp. 132–142، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116901/fa