APA:
کپیفرخ، بتول، و شاه طالبی، بدری. (1397). رابطه بین یادگیری خود راهبر, خودکارآمدی و سواد اطلاعاتی با رفتار تسهیم دانش. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(29 (پیاپی 56) )، 148-161. SID. https://sid.ir/paper/127570/fa
Vancouver:
کپیفرخ بتول، شاه طالبی بدری. رابطه بین یادگیری خود راهبر, خودکارآمدی و سواد اطلاعاتی با رفتار تسهیم دانش. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(29 (پیاپی 56) ):148-161. Available from: https://sid.ir/paper/127570/fa
IEEE:
کپیبتول فرخ، و بدری شاه طالبی، “رابطه بین یادگیری خود راهبر, خودکارآمدی و سواد اطلاعاتی با رفتار تسهیم دانش،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 29 (پیاپی 56) ، pp. 148–161، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127570/fa