APA:
کپینامداری پژمان، مهدی، کریمیان، حیدر، و رحیمی، هیمن. (1394). مطالعه تطبیقی کاربست نظریه های یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 12(18 (پیاپی 45))، 108-118. SID. https://sid.ir/paper/127595/fa
Vancouver:
کپینامداری پژمان مهدی، کریمیان حیدر، رحیمی هیمن. مطالعه تطبیقی کاربست نظریه های یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1394؛12(18 (پیاپی 45)):108-118. Available from: https://sid.ir/paper/127595/fa
IEEE:
کپیمهدی نامداری پژمان، حیدر کریمیان، و هیمن رحیمی، “مطالعه تطبیقی کاربست نظریه های یادگیری در فرایند آموزش و ارتباط آن با نمره کاربرد ریاضی در کشورهای اسلامی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 12، no. 18 (پیاپی 45)، pp. 108–118، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127595/fa