APA:
کپیخراشادی زاده، فاطمه، و کریمی مونقی، حسین. (1397). مقایسه تطبیقی به کارگیری راهبرد مشکل محوری در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا, کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(30 (پیاپی 57) )، 57-66. SID. https://sid.ir/paper/127637/fa
Vancouver:
کپیخراشادی زاده فاطمه، کریمی مونقی حسین. مقایسه تطبیقی به کارگیری راهبرد مشکل محوری در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا, کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(30 (پیاپی 57) ):57-66. Available from: https://sid.ir/paper/127637/fa
IEEE:
کپیفاطمه خراشادی زاده، و حسین کریمی مونقی، “مقایسه تطبیقی به کارگیری راهبرد مشکل محوری در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا, کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 30 (پیاپی 57) ، pp. 57–66، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127637/fa