APA:
کپیخراشادی زاده، فاطمه، و کریمی مونقی، حسین. (1396). مقایسه تطبیقی نحوه اجرای استراتژی نظام مند بودن در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا, کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 12(1-2 )، 2-12. SID. https://sid.ir/paper/208196/fa
Vancouver:
کپیخراشادی زاده فاطمه، کریمی مونقی حسین. مقایسه تطبیقی نحوه اجرای استراتژی نظام مند بودن در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا, کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1396؛12(1-2 ):2-12. Available from: https://sid.ir/paper/208196/fa
IEEE:
کپیفاطمه خراشادی زاده، و حسین کریمی مونقی، “مقایسه تطبیقی نحوه اجرای استراتژی نظام مند بودن در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا, کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 12، no. 1-2 ، pp. 2–12، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208196/fa