APA:
کپیخالدی دوبرجی، پری، قاسمی حامد، عباس، داراب پور، مهراب، و امینی، منصور. (1395). نقش تبلیغات و علائم تجاری در حمایت از حق آگاهی مصرف کننده با مطالعه تطبیقی در حقوق انگلیس. تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری (دانشنامه حقوق و سیاست)، 12(30 )، 55-80. SID. https://sid.ir/paper/127677/fa
Vancouver:
کپیخالدی دوبرجی پری، قاسمی حامد عباس، داراب پور مهراب، امینی منصور. نقش تبلیغات و علائم تجاری در حمایت از حق آگاهی مصرف کننده با مطالعه تطبیقی در حقوق انگلیس. تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری (دانشنامه حقوق و سیاست)[Internet]. 1395؛12(30 ):55-80. Available from: https://sid.ir/paper/127677/fa
IEEE:
کپیپری خالدی دوبرجی، عباس قاسمی حامد، مهراب داراب پور، و منصور امینی، “نقش تبلیغات و علائم تجاری در حمایت از حق آگاهی مصرف کننده با مطالعه تطبیقی در حقوق انگلیس،” تحقیقات حقوق خصوصی و کیفری (دانشنامه حقوق و سیاست)، vol. 12، no. 30 ، pp. 55–80، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127677/fa