APA:
کپیمصباحی مقدم، غلامرضا، و مسعودی پور، سعید. (1392). امکان سنجی فقهی مخاطب واقع شدن صغار در تبلیغات تجاری. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 7(2 (پیاپی 14) )، 123-156. SID. https://sid.ir/paper/129806/fa
Vancouver:
کپیمصباحی مقدم غلامرضا، مسعودی پور سعید. امکان سنجی فقهی مخاطب واقع شدن صغار در تبلیغات تجاری. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1392؛7(2 (پیاپی 14) ):123-156. Available from: https://sid.ir/paper/129806/fa
IEEE:
کپیغلامرضا مصباحی مقدم، و سعید مسعودی پور، “امکان سنجی فقهی مخاطب واقع شدن صغار در تبلیغات تجاری،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 7، no. 2 (پیاپی 14) ، pp. 123–156، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129806/fa