APA:
کپیمصلی نژاد، لیلی، و سبحانیان، سعید. (1387). مقایسه تاثیر دو روش آموزش سناریوهای بالینی و نقد همردگان بر دانش و عملکرد دانشجویان در مراقبت از بیماران. مجله دانشگاه علوم پزشکی پارس (دانشگاه علوم پزشکی جهرم)، 6(6)، 41-48. SID. https://sid.ir/paper/130841/fa
Vancouver:
کپیمصلی نژاد لیلی، سبحانیان سعید. مقایسه تاثیر دو روش آموزش سناریوهای بالینی و نقد همردگان بر دانش و عملکرد دانشجویان در مراقبت از بیماران. مجله دانشگاه علوم پزشکی پارس (دانشگاه علوم پزشکی جهرم)[Internet]. 1387؛6(6):41-48. Available from: https://sid.ir/paper/130841/fa
IEEE:
کپیلیلی مصلی نژاد، و سعید سبحانیان، “مقایسه تاثیر دو روش آموزش سناریوهای بالینی و نقد همردگان بر دانش و عملکرد دانشجویان در مراقبت از بیماران،” مجله دانشگاه علوم پزشکی پارس (دانشگاه علوم پزشکی جهرم)، vol. 6، no. 6، pp. 41–48، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130841/fa