مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,043
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

505
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب وکار

صفحات

 صفحه شروع 621 | صفحه پایان 640

چکیده

 تأمین مالی یکی از مهم ترین دغدغه های کارآفرینان و یکی از مشکلات اصلی و دلایل شکست کسب وکارهای کوچک است. فرشتگان کسب وکار گروه مهمی از تأمین کنندگان مالی برای کارآفرینان در مراحل اولیه کسب وکار هستند. کارآفرینان به توسعه استراتژی و ابزار بازاریابی نیاز دارند که فراتر از تعاریف متعارف مشتری بوده و هر سازمان یا فردی را که می تواند تأثیر مثبت بر کسب وکار مخاطره آمیز کارآفرینانه داشته باشد, هدف بازاریابی قرار می دهند. در این معنا, یکی از نقش های مهم بازاریابی کارآفرینانه, اهتمام در هدف گیری دیگر ذی نفعان حیاتی از جمله فرشتگان کسب وکار است. هدف از انجام این پژوهش, تبیین آمیخته بازاریابی کارآفرینانه برای جذب سرمایه به جای جلب همکاری سرمایه گذاران فرشته است. این پژوهش از منظر جهت گیری, بنیادی و برحسب گردآوری اطلاعات, مطالعه موردی چندگانه است. برای گردآوری داده ها از مصاحبه عمیق واقعه محور و برای تحلیل داده ها از تحلیل مضمون استفاده شده است. به این ترتیب چهار فرشته کسب وکار و هفت کارآفرین که این نوع سرمایه گذاری را تجربه کرده اند, مورد مطالعه قرار گرفتند. بر اساس یافته های این تحقیق, پنج مقوله: قابلیت ها و ویژگی های کارآفرین, تیم, تعهد, ارزش پیشنهادی و ارائه به عنوان عناصر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در تأمین مالی از فرشتگان کسب وکار شناسایی شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    احمدی کافشانی، عبداله، رضوانی، مهران، چیت سازان، هسیت، و کاظمی، رضامحمد. (1397). واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب وکار. توسعه کارآفرینی، 11(4 )، 621-640. SID. https://sid.ir/paper/131337/fa

    Vancouver: کپی

    احمدی کافشانی عبداله، رضوانی مهران، چیت سازان هسیت، کاظمی رضامحمد. واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب وکار. توسعه کارآفرینی[Internet]. 1397؛11(4 ):621-640. Available from: https://sid.ir/paper/131337/fa

    IEEE: کپی

    عبداله احمدی کافشانی، مهران رضوانی، هسیت چیت سازان، و رضامحمد کاظمی، “واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب وکار،” توسعه کارآفرینی، vol. 11، no. 4 ، pp. 621–640، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/131337/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button