APA:
کپیقزلقاش، علی، آتش زاده شوریده، فروزان، علوی مجد، حمید، و یغمایی، فریده. (1387). مقایسه میزان یادگیری خواندن صحیح الکتروکاردیوگرام با استفاده از روش سخنرانی و حل مساله و یادگیری به روش خودآموز با رایانه در دانشجویان پرستاری. پژوهش پرستاری، 3(10-11)، 7-14. SID. https://sid.ir/paper/138348/fa
Vancouver:
کپیقزلقاش علی، آتش زاده شوریده فروزان، علوی مجد حمید، یغمایی فریده. مقایسه میزان یادگیری خواندن صحیح الکتروکاردیوگرام با استفاده از روش سخنرانی و حل مساله و یادگیری به روش خودآموز با رایانه در دانشجویان پرستاری. پژوهش پرستاری[Internet]. 1387؛3(10-11):7-14. Available from: https://sid.ir/paper/138348/fa
IEEE:
کپیعلی قزلقاش، فروزان آتش زاده شوریده، حمید علوی مجد، و فریده یغمایی، “مقایسه میزان یادگیری خواندن صحیح الکتروکاردیوگرام با استفاده از روش سخنرانی و حل مساله و یادگیری به روش خودآموز با رایانه در دانشجویان پرستاری،” پژوهش پرستاری، vol. 3، no. 10-11، pp. 7–14، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/138348/fa