Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,503
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

807
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نارسایی در ارایه خدمات، استراتژی های احیا خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 86

چکیده

 مقاله حاضر تحقیقی میدانی است که هدف از آن تعیین میزان ادراک میهمانان خارجی هتل از نارسایی در ارایه خدمات و استراتژی های احیا انجام شده و نیز بررسی ارتباط بین نارسایی خدمات, استراتژی های احیا خدمات و نیات رفتاری آزمون شوندگان بوده است. در این پژوهش از پرسشنامه ای چهار بخشی که توسط لین ارایه شده برای سنجش نیات رفتاری, نارسایی خدمات و استراتژی های احیا خدمات استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه میهمانان خارجی هتل های چهار ستاره در شهر تهران و نمونه آماری 116 نفر از این میهمانان هستند. نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد که میان ابعاد نارسایی خدمات با استرات‍ژی های احیا خدمات و استرات‍ژی های احیا با نیات رفتاری میهمانان ارتباط معناداری وجود دارد. به علاوه, یافته های این پژوهش نشان می دهد ادراک میهمانان از نارسایی خدمات و استراتژی های احیا خدمات در مجموع از عوامل موثر بر نیات رفتاری میهمانان خارجی هتل می باشد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

صمدی، منصور، حاجی پور، بهمن، و فارسی زاده، حسین. (1387). نارسایی در ارایه خدمات, استراتژی های احیا خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده. مدیریت بازرگانی، 1(1)، 71-86. SID. https://sid.ir/paper/140122/fa

Vancouver: کپی

صمدی منصور، حاجی پور بهمن، فارسی زاده حسین. نارسایی در ارایه خدمات, استراتژی های احیا خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1387؛1(1):71-86. Available from: https://sid.ir/paper/140122/fa

IEEE: کپی

منصور صمدی، بهمن حاجی پور، و حسین فارسی زاده، “نارسایی در ارایه خدمات, استراتژی های احیا خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده،” مدیریت بازرگانی، vol. 1، no. 1، pp. 71–86، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140122/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا