APA:
کپیمکیان، سمیه سادات. (1387). مورد کاوی استعاره ای نشان تجاری (بررسی نقش روانشناسی در کارکرد نشان تجاری). مدیریت فردا، 7(19)، 12-20. SID. https://sid.ir/paper/147429/fa
Vancouver:
کپیمکیان سمیه سادات. مورد کاوی استعاره ای نشان تجاری (بررسی نقش روانشناسی در کارکرد نشان تجاری). مدیریت فردا[Internet]. 1387؛7(19):12-20. Available from: https://sid.ir/paper/147429/fa
IEEE:
کپیسمیه سادات مکیان، “مورد کاوی استعاره ای نشان تجاری (بررسی نقش روانشناسی در کارکرد نشان تجاری)،” مدیریت فردا، vol. 7، no. 19، pp. 12–20، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/147429/fa