APA:
کپیشیخ الاسلامی، علی، بخشایش، علیرضا، برزگربفرویی، کاظم، و مرادی عجمی، وجیهه. (1396). تاثیر آموزش حافظه فعال بر عملکرد خواندن و ظرفیت حافظه در دانش آموزان دارای ناتوانی خواندن. روان شناسی بالینی، 9(2 (پیاپی 34) )، 47-57. SID. https://sid.ir/paper/152611/fa
Vancouver:
کپیشیخ الاسلامی علی، بخشایش علیرضا، برزگربفرویی کاظم، مرادی عجمی وجیهه. تاثیر آموزش حافظه فعال بر عملکرد خواندن و ظرفیت حافظه در دانش آموزان دارای ناتوانی خواندن. روان شناسی بالینی[Internet]. 1396؛9(2 (پیاپی 34) ):47-57. Available from: https://sid.ir/paper/152611/fa
IEEE:
کپیعلی شیخ الاسلامی، علیرضا بخشایش، کاظم برزگربفرویی، و وجیهه مرادی عجمی، “تاثیر آموزش حافظه فعال بر عملکرد خواندن و ظرفیت حافظه در دانش آموزان دارای ناتوانی خواندن،” روان شناسی بالینی، vol. 9، no. 2 (پیاپی 34) ، pp. 47–57، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/152611/fa