APA:
کپیمطیعی، حورا، حیدری، محمود، باقریان، فاطمه، و زرانی، فریبا. (1398). ساخت و بررسی اثر بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی کاهش اهمال کاری تحصیلی. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)، 25(1 )، 26-41. SID. https://sid.ir/paper/17091/fa
Vancouver:
کپیمطیعی حورا، حیدری محمود، باقریان فاطمه، زرانی فریبا. ساخت و بررسی اثر بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی کاهش اهمال کاری تحصیلی. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)[Internet]. 1398؛25(1 ):26-41. Available from: https://sid.ir/paper/17091/fa
IEEE:
کپیحورا مطیعی، محمود حیدری، فاطمه باقریان، و فریبا زرانی، “ساخت و بررسی اثر بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی کاهش اهمال کاری تحصیلی،” مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)، vol. 25، no. 1 ، pp. 26–41، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/17091/fa