APA:
کپیامیری، یاسر. (1388). بررسی کیفیت خدمات مدیریت ارتباط با مشتری و تدوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک TOPSIS (مطالعه موردی: بانک تجارت شیراز). مدیریت صنعتی، 4(10)، 43-56. SID. https://sid.ir/paper/171132/fa
Vancouver:
کپیامیری یاسر. بررسی کیفیت خدمات مدیریت ارتباط با مشتری و تدوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک TOPSIS (مطالعه موردی: بانک تجارت شیراز). مدیریت صنعتی[Internet]. 1388؛4(10):43-56. Available from: https://sid.ir/paper/171132/fa
IEEE:
کپییاسر امیری، “بررسی کیفیت خدمات مدیریت ارتباط با مشتری و تدوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک TOPSIS (مطالعه موردی: بانک تجارت شیراز)،” مدیریت صنعتی، vol. 4، no. 10، pp. 43–56، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/171132/fa