APA:
کپیویسکرمی، حسنعلی، صادقی، مسعود، و خلیلی گشنیگانی، زهرا. (1397). بررسی فرسودگی تحصیلی و رابطه آن با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(1 )، 134-138. SID. https://sid.ir/paper/174155/fa
Vancouver:
کپیویسکرمی حسنعلی، صادقی مسعود، خلیلی گشنیگانی زهرا. بررسی فرسودگی تحصیلی و رابطه آن با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(1 ):134-138. Available from: https://sid.ir/paper/174155/fa
IEEE:
کپیحسنعلی ویسکرمی، مسعود صادقی، و زهرا خلیلی گشنیگانی، “بررسی فرسودگی تحصیلی و رابطه آن با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 1 ، pp. 134–138، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174155/fa