APA:
کپییوسف زاده چوسری، محمدرضا، و شاه مرادی، مرتضی. (1395). ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 9(4)، 295-305. SID. https://sid.ir/paper/174277/fa
Vancouver:
کپییوسف زاده چوسری محمدرضا، شاه مرادی مرتضی. ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1395؛9(4):295-305. Available from: https://sid.ir/paper/174277/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا یوسف زاده چوسری، و مرتضی شاه مرادی، “ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 9، no. 4، pp. 295–305، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174277/fa