مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

633
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

550
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری

صفحات

 صفحه شروع 295 | صفحه پایان 305

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    یوسف زاده چوسری، محمدرضا، و شاه مرادی، مرتضی. (1395). ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 9(4)، 295-305. SID. https://sid.ir/paper/174277/fa

    Vancouver: کپی

    یوسف زاده چوسری محمدرضا، شاه مرادی مرتضی. ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1395؛9(4):295-305. Available from: https://sid.ir/paper/174277/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا یوسف زاده چوسری، و مرتضی شاه مرادی، “ارزشیابی تدریس کیفی بر اساس مدل هنارد و روسور از دیدگاه دانشجویان دوره دکتری،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 9، no. 4، pp. 295–305، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174277/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا