APA:
کپیحیدری، علیرضا، حافظی، فریبا، و طحان کاردزفولی، مریم. (1388). بررسی تاثیر و مقایسه دو روش درمانی چند حسی فرنالد و ادراکی- حر کتی کپارت در کاهش اختلال دیکته نویسی دانش آموزان. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، 4(12)، 65-78. SID. https://sid.ir/paper/175109/fa
Vancouver:
کپیحیدری علیرضا، حافظی فریبا، طحان کاردزفولی مریم. بررسی تاثیر و مقایسه دو روش درمانی چند حسی فرنالد و ادراکی- حر کتی کپارت در کاهش اختلال دیکته نویسی دانش آموزان. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)[Internet]. 1388؛4(12):65-78. Available from: https://sid.ir/paper/175109/fa
IEEE:
کپیعلیرضا حیدری، فریبا حافظی، و مریم طحان کاردزفولی، “بررسی تاثیر و مقایسه دو روش درمانی چند حسی فرنالد و ادراکی- حر کتی کپارت در کاهش اختلال دیکته نویسی دانش آموزان،” یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، vol. 4، no. 12، pp. 65–78، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175109/fa