APA:
کپیامینی، محمدتقی، احمدی نژاد، مصطفی، و رضایی، مهدی. (1390). ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تامین کننده و واسطه. مطالعات مدیریت راهبردی، 2(5)، 111-129. SID. https://sid.ir/paper/181651/fa
Vancouver:
کپیامینی محمدتقی، احمدی نژاد مصطفی، رضایی مهدی. ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تامین کننده و واسطه. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1390؛2(5):111-129. Available from: https://sid.ir/paper/181651/fa
IEEE:
کپیمحمدتقی امینی، مصطفی احمدی نژاد، و مهدی رضایی، “ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تامین کننده و واسطه،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 2، no. 5، pp. 111–129، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181651/fa