APA:
کپیشفیعی، ناهید، بهروزی، ناصر، شهنی ییلاق، منیجه، و ابوالقاسمی، محمود. (1397). رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادام العمر از طریق میانجی گری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز. علوم تربیتی (مجله علوم تربیتی و روانشناسی)، 6 (سال 25)(2 )، 109-130. SID. https://sid.ir/paper/186674/fa
Vancouver:
کپیشفیعی ناهید، بهروزی ناصر، شهنی ییلاق منیجه، ابوالقاسمی محمود. رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادام العمر از طریق میانجی گری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز. علوم تربیتی (مجله علوم تربیتی و روانشناسی)[Internet]. 1397؛6 (سال 25)(2 ):109-130. Available from: https://sid.ir/paper/186674/fa
IEEE:
کپیناهید شفیعی، ناصر بهروزی، منیجه شهنی ییلاق، و محمود ابوالقاسمی، “رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادام العمر از طریق میانجی گری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز،” علوم تربیتی (مجله علوم تربیتی و روانشناسی)، vol. 6 (سال 25)، no. 2 ، pp. 109–130، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/186674/fa