APA:
کپیبدیعی، حسین، رضازاده، روح اله، و کاشفی، فرزانه. (1393). ارزیابی ارزش کل ادراک شده مشتری ازدیدگاه ارزش اجتماعی. مطالعات کمی در مدیریت، 5(1)، 42-59. SID. https://sid.ir/paper/191993/fa
Vancouver:
کپیبدیعی حسین، رضازاده روح اله، کاشفی فرزانه. ارزیابی ارزش کل ادراک شده مشتری ازدیدگاه ارزش اجتماعی. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1393؛5(1):42-59. Available from: https://sid.ir/paper/191993/fa
IEEE:
کپیحسین بدیعی، روح اله رضازاده، و فرزانه کاشفی، “ارزیابی ارزش کل ادراک شده مشتری ازدیدگاه ارزش اجتماعی،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 5، no. 1، pp. 42–59، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/191993/fa