APA:
کپیکاشفی، فرزانه، بدیعی، حسین، و رضازاده، روح اله. (1393). تاثیر ارزش کاربردی کالا بر ارزش ادراک شده مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه های شهروند شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 11(33)، 25-36. SID. https://sid.ir/paper/498714/fa
Vancouver:
کپیکاشفی فرزانه، بدیعی حسین، رضازاده روح اله. تاثیر ارزش کاربردی کالا بر ارزش ادراک شده مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه های شهروند شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1393؛11(33):25-36. Available from: https://sid.ir/paper/498714/fa
IEEE:
کپیفرزانه کاشفی، حسین بدیعی، و روح اله رضازاده، “تاثیر ارزش کاربردی کالا بر ارزش ادراک شده مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه های شهروند شهر تهران)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 11، no. 33، pp. 25–36، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/498714/fa