APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، و صادقی، فرشته. (1395). بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تاثیر مدیریت برند داخلی و لنگرهای شغلی بر تمایل به ماندن, مورد مطالعه: یک سازمان دولتی در شهر مشهد. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(4 (پیاپی 23) )، 67-88. SID. https://sid.ir/paper/194663/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، صادقی فرشته. بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تاثیر مدیریت برند داخلی و لنگرهای شغلی بر تمایل به ماندن, مورد مطالعه: یک سازمان دولتی در شهر مشهد. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(4 (پیاپی 23) ):67-88. Available from: https://sid.ir/paper/194663/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، و فرشته صادقی، “بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تاثیر مدیریت برند داخلی و لنگرهای شغلی بر تمایل به ماندن, مورد مطالعه: یک سازمان دولتی در شهر مشهد،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 4 (پیاپی 23) ، pp. 67–88، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194663/fa