APA:
کپیزارعی، قاسم، باشکوه اجیرلو، محمد، و محمودی پاچال، زینب. (1397). تحلیل همبستگی همه جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری محور مقصد گردشگری سرعین. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 13(42 )، 161-185. SID. https://sid.ir/paper/202592/fa
Vancouver:
کپیزارعی قاسم، باشکوه اجیرلو محمد، محمودی پاچال زینب. تحلیل همبستگی همه جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری محور مقصد گردشگری سرعین. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1397؛13(42 ):161-185. Available from: https://sid.ir/paper/202592/fa
IEEE:
کپیقاسم زارعی، محمد باشکوه اجیرلو، و زینب محمودی پاچال، “تحلیل همبستگی همه جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری محور مقصد گردشگری سرعین،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 13، no. 42 ، pp. 161–185، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202592/fa