APA:
کپیمیرابی، وحیدرضا. (1388). مطالعه و تعیین اثر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنعت بیمه. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 20(82)، 85-106. SID. https://sid.ir/paper/204220/fa
Vancouver:
کپیمیرابی وحیدرضا. مطالعه و تعیین اثر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنعت بیمه. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1388؛20(82):85-106. Available from: https://sid.ir/paper/204220/fa
IEEE:
کپیوحیدرضا میرابی، “مطالعه و تعیین اثر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنعت بیمه،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 20، no. 82، pp. 85–106، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204220/fa