APA:
کپیحسینی هاشم زاده، داوود. (1388). بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک صنعت و معدن. مدیریت بازرگانی، 1(2)، 63-82. SID. https://sid.ir/paper/140191/fa
Vancouver:
کپیحسینی هاشم زاده داوود. بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک صنعت و معدن. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1388؛1(2):63-82. Available from: https://sid.ir/paper/140191/fa
IEEE:
کپیداوود حسینی هاشم زاده، “بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک صنعت و معدن،” مدیریت بازرگانی، vol. 1، no. 2، pp. 63–82، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140191/fa