APA:
کپیرئوفی، شهین، فرهادی، علی، و شیخیان، علی. (1393). تاثیر آموزش به روش کارایی تیمی بر تفکر انتقادی, اعتماد به نفس و میزان یادگیری دانشجویان پرستاری. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 9(2 (پیاپی 15))، 23-32. SID. https://sid.ir/paper/208215/fa
Vancouver:
کپیرئوفی شهین، فرهادی علی، شیخیان علی. تاثیر آموزش به روش کارایی تیمی بر تفکر انتقادی, اعتماد به نفس و میزان یادگیری دانشجویان پرستاری. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1393؛9(2 (پیاپی 15)):23-32. Available from: https://sid.ir/paper/208215/fa
IEEE:
کپیشهین رئوفی، علی فرهادی، و علی شیخیان، “تاثیر آموزش به روش کارایی تیمی بر تفکر انتقادی, اعتماد به نفس و میزان یادگیری دانشجویان پرستاری،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 9، no. 2 (پیاپی 15)، pp. 23–32، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208215/fa