APA:
کپیصادقی گندمانی، حمیدرضا، دل آرام، معصومه، و ناصری بروجنی، نرگس. (1393). مقایسه تاثیر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و سنتی بر میزان خلاقیت دانشجویان پرستاری. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 9(3 (پیاپی 16))، 48-57. SID. https://sid.ir/paper/208248/fa
Vancouver:
کپیصادقی گندمانی حمیدرضا، دل آرام معصومه، ناصری بروجنی نرگس. مقایسه تاثیر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و سنتی بر میزان خلاقیت دانشجویان پرستاری. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1393؛9(3 (پیاپی 16)):48-57. Available from: https://sid.ir/paper/208248/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا صادقی گندمانی، معصومه دل آرام، و نرگس ناصری بروجنی، “مقایسه تاثیر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و سنتی بر میزان خلاقیت دانشجویان پرستاری،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 9، no. 3 (پیاپی 16)، pp. 48–57، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208248/fa