APA:
کپیصادقی گندمانی، حمیدرضا، رسول زاده، نسرین، ناصری بروجنی، نرگس، و دل آرام، معصومه. (1395). مقایسه ی تاثیر آموزش درس اصول و فنون پرستاری به روش نقشه مفهومی و روش متداول بر مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 9(24)، 44-55. SID. https://sid.ir/paper/219306/fa
Vancouver:
کپیصادقی گندمانی حمیدرضا، رسول زاده نسرین، ناصری بروجنی نرگس، دل آرام معصومه. مقایسه ی تاثیر آموزش درس اصول و فنون پرستاری به روش نقشه مفهومی و روش متداول بر مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. توسعه آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1395؛9(24):44-55. Available from: https://sid.ir/paper/219306/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا صادقی گندمانی، نسرین رسول زاده، نرگس ناصری بروجنی، و معصومه دل آرام، “مقایسه ی تاثیر آموزش درس اصول و فنون پرستاری به روش نقشه مفهومی و روش متداول بر مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری،” توسعه آموزش در علوم پزشکی، vol. 9، no. 24، pp. 44–55، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219306/fa