APA:
کپیصادقی گندمانی، حمیدرضا، شهبازی، سارا، ناصری بروجنی، نرگس، و پویش، وحیده. (1395). مقایسه تاثیر آموزش به روش نقشه مفهومی و روش تدریس متداول بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. آموزش پرستاری، 5(4 (پیاپی 18))، 27-33. SID. https://sid.ir/paper/238247/fa
Vancouver:
کپیصادقی گندمانی حمیدرضا، شهبازی سارا، ناصری بروجنی نرگس، پویش وحیده. مقایسه تاثیر آموزش به روش نقشه مفهومی و روش تدریس متداول بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. آموزش پرستاری[Internet]. 1395؛5(4 (پیاپی 18)):27-33. Available from: https://sid.ir/paper/238247/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا صادقی گندمانی، سارا شهبازی، نرگس ناصری بروجنی، و وحیده پویش، “مقایسه تاثیر آموزش به روش نقشه مفهومی و روش تدریس متداول بر تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری،” آموزش پرستاری، vol. 5، no. 4 (پیاپی 18)، pp. 27–33، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/238247/fa