APA:
کپیغباری بناب، باقر، افروز، غلامعلی، حسن زاده، سعید، بخشی، جعفر، و پیرزادی، حجت. (1391). تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانش آموزان با مشکلات خواندن. ناتوانی های یادگیری، 1(2)، 77-97. SID. https://sid.ir/paper/210212/fa
Vancouver:
کپیغباری بناب باقر، افروز غلامعلی، حسن زاده سعید، بخشی جعفر، پیرزادی حجت. تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانش آموزان با مشکلات خواندن. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1391؛1(2):77-97. Available from: https://sid.ir/paper/210212/fa
IEEE:
کپیباقر غباری بناب، غلامعلی افروز، سعید حسن زاده، جعفر بخشی، و حجت پیرزادی، “تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانش آموزان با مشکلات خواندن،” ناتوانی های یادگیری، vol. 1، no. 2، pp. 77–97، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210212/fa