APA:
کپیاصلانی، جلیل، علی زاده، حمید، ابراهیمی قوام آبادی، صغری، و فرخی، نورعلی. (1391). اثربخشی برنامه تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. ناتوانی های یادگیری، 2(1)، 6-24. SID. https://sid.ir/paper/210249/fa
Vancouver:
کپیاصلانی جلیل، علی زاده حمید، ابراهیمی قوام آبادی صغری، فرخی نورعلی. اثربخشی برنامه تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1391؛2(1):6-24. Available from: https://sid.ir/paper/210249/fa
IEEE:
کپیجلیل اصلانی، حمید علی زاده، صغری ابراهیمی قوام آبادی، و نورعلی فرخی، “اثربخشی برنامه تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری،” ناتوانی های یادگیری، vol. 2، no. 1، pp. 6–24، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210249/fa