APA:
کپیجابری، عباس، و خدایاری، محمدعظیم. (1397). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد توریسم درمانی بیمارستان آتیه در شهر همدان. جغرافیایی فضای گردشگری، 8(29 )، 95-108. SID. https://sid.ir/paper/214288/fa
Vancouver:
کپیجابری عباس، خدایاری محمدعظیم. بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد توریسم درمانی بیمارستان آتیه در شهر همدان. جغرافیایی فضای گردشگری[Internet]. 1397؛8(29 ):95-108. Available from: https://sid.ir/paper/214288/fa
IEEE:
کپیعباس جابری، و محمدعظیم خدایاری، “بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد توریسم درمانی بیمارستان آتیه در شهر همدان،” جغرافیایی فضای گردشگری، vol. 8، no. 29 ، pp. 95–108، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/214288/fa