APA:
کپیسیدصالحی، سیدعلیرضا، و کاظمی، مهناز. (1394). عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف. مدیریت بازاریابی، 10(26)، 75-92. SID. https://sid.ir/paper/218809/fa
Vancouver:
کپیسیدصالحی سیدعلیرضا، کاظمی مهناز. عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(26):75-92. Available from: https://sid.ir/paper/218809/fa
IEEE:
کپیسیدعلیرضا سیدصالحی، و مهناز کاظمی، “عوامل موثر بر رفتار انتخابی مصرف کننده با توجه به محصولات سبز مبتنی بر تئوری ارزش مصرف،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 26، pp. 75–92، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218809/fa