مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

853
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

690
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل تبیین شاخص های ارزش آفرینی برند در صنعت نساجی ایران

صفحات

 صفحه شروع 31 | صفحه پایان 45

چکیده

 اگر سازمانی نتواند برای مشتریان خود ارزش آفرینی کند به مرور از ذهن و زبان مشتریان, خارج و از صحنه بازار محو می شود. مهمترین وجه مشتری مداری, ارزش آفرینی است. خلق ارزش برای مشتری و شکل گیری مزیت رقابتی برای سازمان متناظر با یکدیگر هستند و هرگاه اولی حاصل شود, دومی نیز در پی خواهد بود. با توجه به چالش های پیشرو در صنایع تولیدی و آسیب پذیری بسیاری از واحدهای صنعتی بواسطه عدم بهره مندی از مزیت رقابتی در عرصه تجارت جهانی, توجه به نقش برند و ارزش آفرینی برند از ضرورت و اهمیت ویژه ای برخوردار می شود. هدف از این پژوهش طراحی مدل تبیین شاخص های ارزش آفرینی برند در صنعت نساجی ایران است. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع کیفی می باشد. تکنیک مورد استفاده برای گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها نیز, روش مبتنی بر تئوری داده بنیاد تعیین شد. در این بخش ابتدا اطلاعات و داده ها بصورت کدهای باز از طریق مصاحبه های تخصصی با خبرگان دانشگاه و صنعت جمع آوری گردید, سپس از طریق برقراری ارتباط بین مقولات خرد و کلان, داده های تحقیق طبقه بندی و پالایش شد و در نهایت اعتبارسنجی و ویرایش نهایی شد. در الگوی پیشنهادی ابعاد ارزش آفرینی چهار بعد مشتری, رقبا, سازمان و جامعه ارائه شدند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علیلو، پرویز، سعیدنیا، حمیدرضا، و بدیع زاده، علی. (1396). طراحی مدل تبیین شاخص های ارزش آفرینی برند در صنعت نساجی ایران. مدیریت بازاریابی، 12(37 )، 31-45. SID. https://sid.ir/paper/218819/fa

    Vancouver: کپی

    علیلو پرویز، سعیدنیا حمیدرضا، بدیع زاده علی. طراحی مدل تبیین شاخص های ارزش آفرینی برند در صنعت نساجی ایران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(37 ):31-45. Available from: https://sid.ir/paper/218819/fa

    IEEE: کپی

    پرویز علیلو، حمیدرضا سعیدنیا، و علی بدیع زاده، “طراحی مدل تبیین شاخص های ارزش آفرینی برند در صنعت نساجی ایران،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 37 ، pp. 31–45، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218819/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button