APA:
کپیعلیلو، پرویز، سعیدنیا، حمیدرضا، و بدیع زاده، علی. (1396). طراحی مدل تبیین شاخص های ارزش آفرینی برند در صنعت نساجی ایران. مدیریت بازاریابی، 12(37 )، 31-45. SID. https://sid.ir/paper/218819/fa
Vancouver:
کپیعلیلو پرویز، سعیدنیا حمیدرضا، بدیع زاده علی. طراحی مدل تبیین شاخص های ارزش آفرینی برند در صنعت نساجی ایران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(37 ):31-45. Available from: https://sid.ir/paper/218819/fa
IEEE:
کپیپرویز علیلو، حمیدرضا سعیدنیا، و علی بدیع زاده، “طراحی مدل تبیین شاخص های ارزش آفرینی برند در صنعت نساجی ایران،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 37 ، pp. 31–45، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218819/fa