APA:
کپیجواشی جدید، سلمان، طاهری کیا، فریز، جلالی، سیدمهدی، و تبریزیان، بیتا. (1399). الگوی هم آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگری. مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، 3(1 (پیاپی 7) )، 119-146. SID. https://sid.ir/paper/525947/fa
Vancouver:
کپیجواشی جدید سلمان، طاهری کیا فریز، جلالی سیدمهدی، تبریزیان بیتا. الگوی هم آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگری. مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی[Internet]. 1399؛3(1 (پیاپی 7) ):119-146. Available from: https://sid.ir/paper/525947/fa
IEEE:
کپیسلمان جواشی جدید، فریز طاهری کیا، سیدمهدی جلالی، و بیتا تبریزیان، “الگوی هم آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگری،” مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، vol. 3، no. 1 (پیاپی 7) ، pp. 119–146، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525947/fa