مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

891
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

844
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده

صفحات

 صفحه شروع 89 | صفحه پایان 103

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده انجام شد. روش پژوهش بر حسب هدف کاربردی, از نظر روش گرداوری داده ها توصیفی-همبستگی و همین طور از نظر نوع داده کمی بود. جامعه ی آماری شامل کلیه بیمارانی که از خدمات بیمارستان شهید صدوقی یزد که طی 5 ماه از خدمات بیمارستان استفاده کردند (41000 نفر), می باشند. روش نمونه گیری غیرتصادفی و به صورت در دسترس بودن افراد بود. تعداد نمونه 380 نفر انتخاب شد. به منظور گردآوری داده ها برای متغیر تجربه برانگیخته شده از پرسشنامه براکوس و همکارانش (2009), ارزش ویژه برند یو و همکارانش (2000), و برای مؤلفه های بازاریابی از پرسشنامه های داگیرالا و همکاران (2008), بری و همکاران (2002) و داگر و همکاران (2007) بهره گرفته شد. پس از جمع آوری پرسشنامه ها, توصیف داده ها از طریق میانگین, انحراف معیار, درصد, فراوانی و جدول از طریق نرم افزار Spss و استنباط آماری داده ها از طریق مدل سازی معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار Amos انجام پذیرفت. ویژگی های فنی پرسشنامه شامل پایایی, روایی همگرا و روایی واگرا بررسی گردید. ضرایب مسیر و ضرایب معناداری نرم افزار برای بررسی فرضیه های پژوهش مورد استفاده قرار گرفتند. یافته ها نشان داد, درجه تناسب مدل ارائه شده با توجه به مؤلفه های پژوهش مناسب بود؛ هم چنین مؤلفه های فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با نقش میانجی تجربه برانگیخته شده تأثیر داشت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عیوضی حشمت، علی اصغر، و حاجی حسینی، عفت. (1396). تأثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده. مدیریت بازاریابی، 12(37 )، 89-103. SID. https://sid.ir/paper/218823/fa

    Vancouver: کپی

    عیوضی حشمت علی اصغر، حاجی حسینی عفت. تأثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(37 ):89-103. Available from: https://sid.ir/paper/218823/fa

    IEEE: کپی

    علی اصغر عیوضی حشمت، و عفت حاجی حسینی، “تأثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 37 ، pp. 89–103، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218823/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button