APA:
کپیعیوضی حشمت، علی اصغر، و حاجی حسینی، عفت. (1396). تأثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده. مدیریت بازاریابی، 12(37 )، 89-103. SID. https://sid.ir/paper/218823/fa
Vancouver:
کپیعیوضی حشمت علی اصغر، حاجی حسینی عفت. تأثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(37 ):89-103. Available from: https://sid.ir/paper/218823/fa
IEEE:
کپیعلی اصغر عیوضی حشمت، و عفت حاجی حسینی، “تأثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 37 ، pp. 89–103، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218823/fa