مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,215
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

746
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه

صفحات

 صفحه شروع 115 | صفحه پایان 142

کلیدواژه

ادراک از نام و نشان تجاری (برند)Q2
نام و نشان تجاری (برند)Q2

چکیده

 در میان شاخه های مختلف صنایع آرایشی و بهداشتی صنعت عطر بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است. امروزه عطر از یک کالای لوکس تبدیل به یک کالای مد روز شده و با توجه به نام و نشان های تجاری (برندهای) گوناگونی که هر ساله وارد بازار می شوند انتخاب برای مشتریان دشوارتر می گردد.همچنین با توجه به هزینه های سرسام آور شرکت ها جهت ورود به بازار, مطالعه و شناخت گروه های هدف و ترجیحات آن ها نقش مهمی در جایگاه یابی و کاهش هزینه های شکست عطر دارد. تاکنون پژوهش های گوناگونی در حوزه صنایع آرایشی و بهداشتی انجام گرفته است اما پژوهش حاضر, اولین پژوهشی است که در زمینه عطر در ایران انجام گرفته است. هدف این پژوهش بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام و نشان تجاری عطر (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه (با نام مشابه) و میزان آشنایی آنان با این مفهوم عطر می باشد.در این تحقیق تلاش شده عوامل موثر در خرید عطر و ارتباط آن ها با احساسات و ادراک از برند در تصمیم خرید تحت مدلی بررسی گردد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صادقی، تورج، لشکری، محمد، و قائم مقامی تبریزی، خدیجه. (1390). بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه. مدیریت بازاریابی، 6(11)، 115-142. SID. https://sid.ir/paper/218826/fa

    Vancouver: کپی

    صادقی تورج، لشکری محمد، قائم مقامی تبریزی خدیجه. بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(11):115-142. Available from: https://sid.ir/paper/218826/fa

    IEEE: کپی

    تورج صادقی، محمد لشکری، و خدیجه قائم مقامی تبریزی، “بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 11، pp. 115–142، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218826/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button