APA:
کپیصادقی، تورج، لشکری، محمد، و قائم مقامی تبریزی، خدیجه. (1390). بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه. مدیریت بازاریابی، 6(11)، 115-142. SID. https://sid.ir/paper/218826/fa
Vancouver:
کپیصادقی تورج، لشکری محمد، قائم مقامی تبریزی خدیجه. بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(11):115-142. Available from: https://sid.ir/paper/218826/fa
IEEE:
کپیتورج صادقی، محمد لشکری، و خدیجه قائم مقامی تبریزی، “بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 11، pp. 115–142، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218826/fa