APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، و خسروزاده، شیرین. (1390). ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید, آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان. مدیریت بازاریابی، 6(11)، 1-32. SID. https://sid.ir/paper/218827/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، خسروزاده شیرین. ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید, آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(11):1-32. Available from: https://sid.ir/paper/218827/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، و شیرین خسروزاده، “ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید, آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 11، pp. 1–32، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218827/fa