APA:
کپیفتاحی، فاطمه، و نظری، رسول. (1395). مخاطرات دوگانه اثر استراتژی های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه های فوتبال و والیبال. مدیریت بازاریابی، 10(33 )، 103-115. SID. https://sid.ir/paper/218924/fa
Vancouver:
کپیفتاحی فاطمه، نظری رسول. مخاطرات دوگانه اثر استراتژی های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه های فوتبال و والیبال. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(33 ):103-115. Available from: https://sid.ir/paper/218924/fa
IEEE:
کپیفاطمه فتاحی، و رسول نظری، “مخاطرات دوگانه اثر استراتژی های سهم بازار بر همنوایی با برند و وفاداری رفتاری و نگرشی هواداران باشگاه های فوتبال و والیبال،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 33 ، pp. 103–115، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218924/fa