APA:
کپیصالحی، سیدکاوس، ضرغامی، مهدی، و حومنیان، داوود. (1392). تاثیر نحوه ارائه محرک های متوالی بر یادگیری صریح و ضمنی توالی حرکتی در تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی. رفتار حرکتی (پژوهش در علوم ورزشی)، 5(14)، 67-90. SID. https://sid.ir/paper/232871/fa
Vancouver:
کپیصالحی سیدکاوس، ضرغامی مهدی، حومنیان داوود. تاثیر نحوه ارائه محرک های متوالی بر یادگیری صریح و ضمنی توالی حرکتی در تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی. رفتار حرکتی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1392؛5(14):67-90. Available from: https://sid.ir/paper/232871/fa
IEEE:
کپیسیدکاوس صالحی، مهدی ضرغامی، و داوود حومنیان، “تاثیر نحوه ارائه محرک های متوالی بر یادگیری صریح و ضمنی توالی حرکتی در تکالیف واجد دو جزء شناختی و حرکتی،” رفتار حرکتی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 5، no. 14، pp. 67–90، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/232871/fa