APA:
کپیخاکساربلداجی، محمدعلی، عبدالهی، محمدحسین، کدیور، پروین، حسن آبادی، حمیدرضا، و ارجمندنیا، علی اکبر. (1397). ثربخشی مداخلات آموزشی شناختی, رایانه ای حافظه فعال بر توجه, کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. شناخت اجتماعی، 7(2 (پیاپی14) )، 173-186. SID. https://sid.ir/paper/237168/fa
Vancouver:
کپیخاکساربلداجی محمدعلی، عبدالهی محمدحسین، کدیور پروین، حسن آبادی حمیدرضا، ارجمندنیا علی اکبر. ثربخشی مداخلات آموزشی شناختی, رایانه ای حافظه فعال بر توجه, کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. شناخت اجتماعی[Internet]. 1397؛7(2 (پیاپی14) ):173-186. Available from: https://sid.ir/paper/237168/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی خاکساربلداجی، محمدحسین عبدالهی، پروین کدیور، حمیدرضا حسن آبادی، و علی اکبر ارجمندنیا، “ثربخشی مداخلات آموزشی شناختی, رایانه ای حافظه فعال بر توجه, کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص،” شناخت اجتماعی، vol. 7، no. 2 (پیاپی14) ، pp. 173–186، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237168/fa