APA:
کپیموسوی، یعقوب، و احمدی، طیبه. (1392). تاثیر تبلیغات تجاری شهری بر مصرف گرایی زنان شهر تهران. مطالعات توسعه اجتماعی - فرهنگی، 1(4)، 99-123. SID. https://sid.ir/paper/246461/fa
Vancouver:
کپیموسوی یعقوب، احمدی طیبه. تاثیر تبلیغات تجاری شهری بر مصرف گرایی زنان شهر تهران. مطالعات توسعه اجتماعی - فرهنگی[Internet]. 1392؛1(4):99-123. Available from: https://sid.ir/paper/246461/fa
IEEE:
کپییعقوب موسوی، و طیبه احمدی، “تاثیر تبلیغات تجاری شهری بر مصرف گرایی زنان شهر تهران،” مطالعات توسعه اجتماعی - فرهنگی، vol. 1، no. 4، pp. 99–123، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/246461/fa