مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,450
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

720
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی کتاب های درسی فنی وحرفه ای ازمنظر هماهنگی تصاویر با متن نوشتاری

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 56

چکیده

 هدف از این تحقیق, بررسی ارتباط بین تصاویر و متن نوشتاری به عنوان دو عنصر اصلی محتوای کتاب های درسی است. تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی بوده که با استفاده از روش تحلیل محتوا وبه کارگیری الگوی تحلیل محتوای ارتباطی رسانه های آموزشی انجام شده و جامعه آماری آن کتاب های درسی رشته مدیریت خانواده است. نتایج نشانگر آن است که حدود 10 درصد تصاویر کتاب های درسی جامعه آماری با متن نوشتاری ارتباطی ندارد, 80 درصد کاملا منطبق و 10 درصد محتوایی بیشتر و یا کمتر از متن نوشتاری ارائه کرده اند؛همچنین کتاب های درسی را از جنبه به کارگیری تصاویر مرتبط با متن و نسبت تعداد تصاویر به صفحات متفاوت اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نوریان، محمد. (1393). اثربخشی کتاب های درسی فنی وحرفه ای ازمنظر هماهنگی تصاویر با متن نوشتاری. مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی، 3(3)، 41-56. SID. https://sid.ir/paper/246963/fa

    Vancouver: کپی

    نوریان محمد. اثربخشی کتاب های درسی فنی وحرفه ای ازمنظر هماهنگی تصاویر با متن نوشتاری. مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی[Internet]. 1393؛3(3):41-56. Available from: https://sid.ir/paper/246963/fa

    IEEE: کپی

    محمد نوریان، “اثربخشی کتاب های درسی فنی وحرفه ای ازمنظر هماهنگی تصاویر با متن نوشتاری،” مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی، vol. 3، no. 3، pp. 41–56، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/246963/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button