مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

941
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

871
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیرتاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد)

صفحات

 صفحه شروع 54 | صفحه پایان 71

چکیده

 این تحقیق به بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری پرداخته است. تاکتیک های پیشنهادی شامل پست الکترونیک, پاداش ملموس, ارسال پیام کوتاه, شبکه های اجتماعی مجازی, وب سایت, ارتباط بین فردی و رفتار ترجیحی می باشد که در این تحقیق به بررسی آن ها پرداخته شد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف, کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات, تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی است. روش گردآوری داده ها تلفیقی از روش کتابخانه ای و پرسشنامه ای می باشد. جامعه آماری تحقیق, اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد هستند و روش نمونه گیری نیز به صورت خوشه ای چند مرحله ای, است و بر اساس فرمول کوکران تعداد نمونه مورد نظر 384 نفر محاسبه شده و آلفای کرونباخ برای پرسشنامه 94/0 به دست آمده است. در این تحقیق جهت آزمون فرضیات و بررسی برازندگی مدل تحقیق از مدل معادلات ساختاری و روش حداقل مربعات جزئی استفاده شده و جهت تجزیه و تحلیل داده ها شامل تحلیل توصیفی و تحلیل استنباطی, به ترتیب نرم افزار های 21SPSS و Smart PLS به کار گرفته شده است. نتایج تحقیق نشان داد( با توجه به ضرایب معناداریz و ضرایب مسیر), تنها سه تاکتیک شبکه های اجتماعی مجازی, وب سایت و رفتار ترجیحی بر قدرشناسی مشتری تاثیر گذارند. همچنین قدرشناسی مشتری نیز باعث وفاداری رفتاری او می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسینی، ابوالحسن، شیرخدایی، میثم، و نامور، مائده. (1397). بررسی تاثیرتاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد). راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(11 )، 54-71. SID. https://sid.ir/paper/253012/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی ابوالحسن، شیرخدایی میثم، نامور مائده. بررسی تاثیرتاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(11 ):54-71. Available from: https://sid.ir/paper/253012/fa

    IEEE: کپی

    ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، و مائده نامور، “بررسی تاثیرتاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 11 ، pp. 54–71، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253012/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button