APA:
کپیحسینی، ابوالحسن، شیرخدایی، میثم، و نامور، مائده. (1397). بررسی تاثیرتاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد). راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(11 )، 54-71. SID. https://sid.ir/paper/253012/fa
Vancouver:
کپیحسینی ابوالحسن، شیرخدایی میثم، نامور مائده. بررسی تاثیرتاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(11 ):54-71. Available from: https://sid.ir/paper/253012/fa
IEEE:
کپیابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، و مائده نامور، “بررسی تاثیرتاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری رفتاری با نقش واسطه قدرشناسی مشتری (مورد مطالعه: اعضای باشگاه مشتریان چرم مشهد)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 11 ، pp. 54–71، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253012/fa