APA:
کپیعلیشیری، بهرام، فتوره بنابی، محمدعلی، و عبدالهی، حمیده. (1391). بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان آژانس مسافرتی کرمان بالان. پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار، 3(1 (پیاپی 4))، 23-31. SID. https://sid.ir/paper/201509/fa
Vancouver:
کپیعلیشیری بهرام، فتوره بنابی محمدعلی، عبدالهی حمیده. بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان آژانس مسافرتی کرمان بالان. پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار[Internet]. 1391؛3(1 (پیاپی 4)):23-31. Available from: https://sid.ir/paper/201509/fa
IEEE:
کپیبهرام علیشیری، محمدعلی فتوره بنابی، و حمیده عبدالهی، “بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان آژانس مسافرتی کرمان بالان،” پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار، vol. 3، no. 1 (پیاپی 4)، pp. 23–31، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201509/fa