APA:
کپیاحمدوند، فرزانه، و سرداری، احمد. (1393). بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ های مصرف کنندگان. راهبردهای بازرگانی، 21(4 )، 63-78. SID. https://sid.ir/paper/253020/fa
Vancouver:
کپیاحمدوند فرزانه، سرداری احمد. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ های مصرف کنندگان. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(4 ):63-78. Available from: https://sid.ir/paper/253020/fa
IEEE:
کپیفرزانه احمدوند، و احمد سرداری، “بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ های مصرف کنندگان،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 4 ، pp. 63–78، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253020/fa